hosting strzelce opolskie strony www strzelce opolskie hosting kędzierzyn-koĽle strony www kędzierzyn-koĽle hosting krapkowice strony www krapkowice hosting strony www Jacek Królikowski
E-mail Heslo
Italpro

INFOLINKA: +420 773 171 275

Obchodní podmínky

Prodávající:

 
ITALPRO.CZ
Švabinského 1700/4
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava


Objednávky:
Přijímáme objednávky e-mailem prodej@italpro.cz  nebo telefonické (na tel. čísle 420-558 273512.
Produkty jsou u nás skladem, proto zakázky realizujeme rychle. Potvrzení o přijetí objednávky dostává zákazník e-mailem nebo faxem spolu s náležitostmi souvisejícími s vybraným způsobem platby:
• platba bankovním převodem před doručením
• zásilka na dobírku s platbou při převzetí


Objednávku realizujeme do 48 h od přijetí převedené platby, v případě zásilek na dobírku se snažíme vyslat zboží v nejkratším možném čase, nejdéle však do 5-ti dnů.
Zboží zákazníkovi doručí kurýr.
Ceny jsou uvedeny v českých korunách včetně DPH.


Vrácení zboží:
Přijímáme vrácené zboží od zákazníků – fyzických osob – do 10-ti dnů od přijetí zboží. Vrácení zboží by mělo nastoupit ihned, nejpozději do 30 pracovních dnů. Zboží zákazník vrací v nepoškozeném originálním balení.

Zboží nesmí nést známky používání.

Jestliže zboží nese známky opotřebování použitím, vrácení zboží a odstoupení od smlouvy již bohužel není možné.

Zboží zákazník vrací na adresu:

ITALPRO.CZ
Švabinského 1700/4
702 00 Ostrava - Moravská Ostrava

Zákazník přikládá k zásilce přesné údaje a číslo konta, kam mají být peníze vráceny.
Vrácení zboží hradí plně kupující, zboží musí být důkladně zabaleno a zabezpečeno, aby se během transportu nepoškodilo.


Záruční doba a reklamace
Všechny výrobky prodávané společností ITALPRO mají záruční dobu, záruka se nevztahuje jen na některé části výrobků, jejichž opotřebování používáním je přirozené.
Záruční list představuje doklad o koupi nebo daňový doklad.
Záruční doba našich produktů je 12 měsíců.
Reklamace vyplynulé z mechnických poškození zboží během převozu a chybějících částí vyřizujeme pouze v přítomnosti speditéra (pracovníka kurýrní firmy).
Základem úspěšné reklamace bude vyplnění protokolu o škodě s kurýrem. Kurýr je povinen mít při sobě formulář k vyplnění protokolu.
Aby reklamace v záruční době byla uznána je klient povinen ohlásit Ručiteli vadu písemně do 7 dnů od jejího nalezení.
V případě reklamace produktu, jehož váha nepřesahuje 35 kg je zákazník povinen doručit jej na pobočku firmy Italpro. Všechny výrobky o váze vyšší než 35 kg budou opravovány v sídle klienta. Jestliže expertiza prokáže, že reklamace produktu byla neopodstatněná, společnost Italpro může klienta zatížit náklady expertizy.